brinner för att leverera en produkt av högsta klass

Nicklas Wallberg, chef för teknisk support på ECOKRAFT, är förutom en specialist på våra produkter en av de som jobbat längst på företaget.

Efter en sejour som skogsarbetare i Västerbotten flyttade Nicklas hem till Eskilstuna. Där arbetade han i en butik som han senare tog över som ägare, innan han år 2015 blev anställd nummer tre på ECOKRAFT.

– Efter att ha jobbat med olika typer av försäljning ville jag gärna jobba med en produkt och ett erbjudande som jag kan stå för till 100%. Att leverera en produkt av högsta klass har alltid varit en tydlig målsättning för ECOKRAFT. Dessutom hade jag koll på vår grundare Oscar Gustavsson som en person jag gärna ville jobba med.
Rollen som chef för teknisk support innebär både personalansvar och att bidra med produktkunskap till säljorganisationen och teknikerna ute i fält. Det är mixen som ger gott om utrymme för Nicklas specialistkunskaper.

Nicklas wallberg

5 snabba:

sommar/
vinter
sött/
salt
te/
kaffe
morgon/
kväll
solstol/
vandringskängor
– Jag försöker dagligen stötta och inspirera mina medarbetare med kunskap, tips och tricks. De ska få bästa möjliga förutsättningar att trivas och kunna erbjuda våra kunder riktigt bra service.

Vad är du mest stolt över i ditt jobb?

– Att jag jobbar i ett team som ser ett fel eller ett problem som en utmaning som ska lösas på bästa möjliga sätt. Vi brinner för att leverera en produkt av högsta klass.

När arbetsdagen är slut och övergår till fritid tar sig Nicklas gärna ut i naturen. Helst i sällskap av två fyrbenta och hårfagra hundvänner.

Vad gör du på din fritid?

– Jag trivs bäst i skogen eller vid en sjö. Gärna i sällskap med mina två hundar.

Nicklas Wallberg

5 snabba:

sommar/
vinter
sött/
salt
te/
kaffe
morgon/
kväll
solstol/
vandringskängor

Montör

”Det är ett oerhört krävande jobb, men vi gör det tillsammans.”

möt jesper

tjänster

Senast tillagda tjänster

Göteborg

Säljare B2C

Läs mer
Se alla tjänster